viktor i landslaget osv

jävlar.. får nog säga att detta var den dyraste träningsdagen hittils. och ändå har jag inte rört på mig ett skvatt! skulle nämligen ha en inbokad träningstimme imorse med min kära PT. men feberfrossa och allmänt slirig var jag faktiskt tvungen att boka av - alldeles för sent dock. vilket gjorde att min betalda timme drogs ändå. så ja, får väl stå mitt kast eller nåt. för jag kan ju verkligen hjälpa att jag blivit sjuk. not. 
 
så vad har jag gjort idag? tja.. det är knappt så att jag har dragit upp persiennerna (jorå, på ena fönster gjorde jag det). det verkar ha varit sol ute, men jag har suttit inne och häckat på en stol. framför en dator. pratandes med mig själv (lugn, det ingår i mitt sätt att plugga.. jag har inte blivit galen). och det är till och med så att jag klassar mig blekare än en vampyr just idag. ajjemen. älska tentahetsplugg... man blir så hälsosam av det!
 
nu är klockan dock över sex på kvällen. jag har försökt mig på ett parti bananpannkakor. dock exprimenterade jag lite för mycket denna gång, nåt ägg för lite, lite för mycket kvarg osv osv. så det blev helt enkelt ... en sörja. min middag bestod då istället av müsli med mjölk, och ett halvt äpple. you gotta love it när du inte har speciellt mycket mat hemma, och när du dessutom inte orkar laga något. 
 
om en timme tänker jag hur som helst typ krypa ner under täcket eller nåt. (förhoppningsvis har jag lyckats plugga satan denna timme som är kvar tills dess... troligt?) det är nämligen så att allas våran Viktor spelar med A-landslaget mot Danmark, och jag tänker bannemej sitta bänkad framför min kära Sony Vaio. can't wait tills VM börjar på teve snart btw, shoho vad det ska hejas på Virre15 (som för övrigt numera har nummer 31 i landslaget.. jaja, det får väl gå ändå hihi)
 
Goo Virree!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback