lycklig

ord kan inte beskriva just nu hur glad jag är. och samtidigt hur nära till tårar jag har. det är mitt sista dygn i göteborg, och lyckan är total då jag hittils haft en helt underbar helg. jag berättar mer om den i helhet lite senare idag. 
 
min söndag började på bästa sättet ever. fick träffa my long lost twin. min Olivia!! gosh det känns som år och dar sen och såååå mycket minnen sprudlar upp när vi träffas. sitter fortfarande och ler åt hur fantastiskt roligt det var att få hinna mysa lite med henne och hennes två päron, som under tiden i London kändes som mina extraföräldrar helt klart.
 
vi hann bara ses en kort stund, men munnarna gick i ett!
 
den här tjejen. no words needed <3
 
kom precis hem till mitt lägenhetskaos, och sitter och laddar för en heldag med mina finaste Ida och Lovisa. är spänd för vad vi ska hitta på, då jag egentligen inte har den blekaste aning. men det ska bli sååå mysigt och jag är så glad att få en heldag med dom innan det är dags för flytt.. lyckligt lottad helt klart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback