back in Gbg

och jag inser att jag faktiskt har saknat det. denna älskade stad. jag hann knappt kliva ur tåget och känna västkustdoften innan jag kände att det faktiskt är skönt att vara här. älskade göteborg, du kommer då alltid ligga mig varmt om hjärtat!
 
klockan är strax efter nio, ljusen är tända och plugget går ganska bra för övrigt. året har börjat bra. (förutom att jag blivit tokförkyld och har ett berg av plugg) men jag är glad som en lärka. jag sa ju att en extra dag för att rehabilitera bort 2014 var precis vad jag behövde. nu ska jag bara bli helt frisk, och klara av både tenta och seminarium så kommer jag bli sådär odödlig igen! can't wait. 
 
för övrigt tänkte jag spela av min sista handbollsmatch på länge, nu i veckan. jag kommer på riktigt, med handen på hjärtat, sakna dom där galna göteborgarna till handbollsspelare. eller mest av allt kommer jag sakna mina kära vänner. personer som har kommit att ligga mig varmt om hjärtat väldigt fort. men sånt här blödigt hejdå-tjafs tar vi vid ett annat skede. nu tänkte jag läsa mig nåt kapitel eller två i min nya favvo-bok "Stalker"... tror ni jag vågar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback