2015

nytt år har jag hört. 2015. har bestämt att det jävlar ska gå till historien som ett av de bättre. dock har jag även bestämt, efter mycket eftertänksamhet, att mitt nya år börjar imorgon.. inte idag. ja så får det bli. 2015 startar imorgon, taggad as fuck!
 
mitt jullov hittills har varit bäst och sämst. det har varit tokfint att vara hemma. fira jul med familj och släkt, träffa vänner och bara njuta. ett plus i kanten är också att det har varit extremt kallt (vänta... det positiva kommer) och snön har faktiskt fått ligga kvar. OCH det har varit soligt dessutom... hur flummig låter jag inte men tokmysigt att vädret för en gångs skull var riktigt juligt. mitt jullov har trots allt detta varit sämst. jag har haft plugg som hänger över mig och som gjort att jag inte har kunnat slappna av alls. det suger. nu är det en vecka kvar till tentan, och 8 dagar kvar till seminariet och jag har aldrig känt mig mer frustrerad. (och då har jag ändå småpanik inför varje tenta..) börjar till och med fundera på att skita i allt, då jag ändå kommer att börja plugga i Uppsala istället. vi får se vad CSN tycker om den saken, he he. 
 
 
en årsresumé kommer... kanske. om jag orkar, någon gång hehe. här får ni iallafall en go bild från gårdagens nyårsfirande. selfie-stick kan vara den bästa uppfinningen ever har jag börjat inse. fint hade vi det iallafall, och som sagt så är det ett nytt år... med början imorgon. woho, bring it! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback