what a night

Amfioxgasque-kvällen blev lyckad och rolig. fullt av läkarstudenter och apotekare. och så vi tappra mysiga logopeder. det är synd att inte fler av oss kunde komma och fick plats, för tycker nästan synd om de som missade denna kväll. tre-rätters med jättegod mat och en efterrätt som var to die for. det var även kul (men såklart lite läskigt) att de hade bordsplacering, vilket gjorde att man tvingades att "slita sig" från de man faktiskt kände. jag hamnade (såklart) bland läkarstudenter runt om mig. men jag fick dem faktiskt att imponeras lite av logopedyrket.. jajjebullar, pluspoäng till mig där! det var alltså hur trevligt som helst om ni frågar mig, och mitt under efterrätten kom en hel jävla orkester in i salen!! stämningen blev på topp om inte annat, och ett par stycken av oss tänkte nog "va hände där?" när de hade spelat sig ut igen. Så himla bra gjort alltihop, och när middagen var klar så dansade vi såklart hela kvällen lång! ni kanske förstår att enligt mig var kvällen SUPER och jag vaknade sådär löjligt glad (och ovanligt pigg..) imorse! 
 
hur fina är inte mina goa tjejer? 
 
   
 
 
<3
 

Kommentarer
Amanda (från lägret) säger:

Du är så himla fin, saknar dig massor och längtar tills jag får träffa dig igen. Hoppas att du mår bra och att det gick bra med flytten till Göteborg!
Massor med kramar från mig, saknar dig så min fina, underbar och fantastiska vän'!💜💜💜💜

2014-10-09 | 21:49:41
Bloggadress: http://Youarestrong.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback