var tog denna helg vägen?

well, nu sitter jag här. söndagkväll, solen strålar in genom fönstret, känns som klockan är typ två.. max. men nej nej, klockan är ju mycket mer än så. själv har man ju faktiskt sovit och degat bort dagen måste jag säga. 
 
men det får det väl vara värt. hade ju fruktansvärt kul igår, så antar att detta är priset. bästa johannes har ju varit nere i Goa Götlaborg och finbesökat. efter lite häng på dagen (när jag tappert hade gett upp mina försök till både köra ett hårt träningspass och plugga... inget gick speciellt bra för er som undrar) i tokfint väder, då vi även hann med att träffa hans syster och hennes pojkvän, så möttes vi upp igen på kvällen för att tja, festa till det lite helt enkelt. jag själv hittar ju knappt hem till mig själv här i Göteborg, så jag följde snällt efter. det blev lite trevligt häng på nåt skönt hak på Andra Långgatan med tre av hans kompisar. hur trevligt som helst måste jag säga, och vi satt där och drack och tjoade och tjimmade ända fram till klockan 2 då det stängde. vid det här laget brukar jag känna att niiijaa, nu ska jag nog dra hem och sova. icke, Carpe Diem för hela slanten och vi gick vidare till en av stans köttmarknader he he. woooho! jag tror närmare bestämt att jag satte foten innanför dörren hos mig strax innan 7 imorse. herrejissanes, när var det senast jag gjorde nåt sånt? så tja, det kanske är helt ok att jag faktiskt sket i allt och låg kvar i sängen imorse (läs: hela dagen).
 
det var iallafall en superkul kväll på alla sätt och vis. kul att träffa lite nytt, skönt, flippat folk! med det sagt kan jag helt klart meddela att jag träffat min överman x 1000 när det gäller flippighet. yoooolo! och dessutom träffade jag på en tokfin och gullig gay person som tydligen började älska mig direkt, MEN det var ingenting mot vad han började känna för johannes! ojojoj, kärlek vid första ögonkastet från den stackars 17-åriga pojken som blev ack så olyckligt förälskad i denna heterosexuella karl på bilden nedanför. livet är hårt, inte sant? 
 
 
resten av planen jag har idag är... laga lite matlådor, kolla på film och försöka hålla mig lite insatt i hur det går i valet såklart. jag önskar faktiskt jag kunde se helt tjofräsen, men mitt internet är alldeles för lamet för att streema nåt sånt stort. MEN hoppas att man inte får en jättechock imorgon när man vaknar och ser resultatet. det känns som att det här valet kommer bli krispigare än nånsin, och kanske har det varit just viktigare än någonsin att faktiskt lägga sin röst. tjohej, allt för mig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback