vad har jag gett mig in på?

ja jag tror faktiskt 90% av vår klass har tänkt så denna veckan. hjärnan.. nervsystemet... oh my dear God - I did NOT sign up for this! men vafan, det är väl bara att bita ihop - det är ju trots allt sjukt fascinerande! (trots att det känns som jag aldrig gått i skolan). 
 
sååå.. egentligen skulle jag just nu behöva nöta diverse hjärnhinnor, celldelar eller varför inte vad kroppens olika muskler heter på latin. istället sitter jag här, har glömt var var jag lagt plugget och försöker massera min ömma benmuskulatur (quadriceps?) efter ett handbollspass. yepp, you heard me. jag har spenderat onsdagskvällen i en handbollshall. riktigt värt faktiskt måste jag få säga. vad det blir av det får vi la se, måste trots allt försöka göra något av min logopedutbildning så att det kan bli något av mig dessa åren. men sjukt kul att få kasta lite boll igen, trots att det var ovant att känna... ingen! men det är väl lite charmigt det med?
 
en lite (jätte) tråkig nyhet fick vi idag då en av tjejerna i klassen (läs; en av de jag kommit närmst) fick reda på att hon kommit in på utbildningen i Lund. det blev lite helomvändning både för henne, men även för oss i klassen som lärt känna denna otroligt fina människa. är såklart sjukt glad för Mirrefirres skull, och tror Lund kommer passa henne som handen i handsken. trots att jag bara känt henne i knappt en vecka, så vet jag att det kommer vara en pusselbit som fattas här hos oss som är kvar i Göteborg! Stort lycka till och massa kramar skickar jag iallafall med henne till Skåneland! 
 
he he, krispigt att det blev samma bild igen. men hittade inte de otroligt charmiga bilderna från sittningen i lördags då jag och Mirre var på upptäcktsfärd till toaletterna. Sååå detta tillägnar jag dig Miranda! <3
 
och så en liten godnattpuss till mina nära och kära var ni än befinner er: 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback