sensommar for the win

jag vaknade av mig själv imorse. klockan sju. en lördag. när hände det senast?
tog mig en uppfriskande promenix, typ bästa starten man kan göra på dagen om ni frågar mig. speciellt nu såhär innan det är mörkt och kallt på morgnarna. 
 
visserligen var det jättedimmigt när jag vaknade, men solen hann pressa sig fram lagom till att jag var påväg hem. blev därför en mysfrukost innan jag drog igång till något jag försöker kalla studerande.. 
 
självklart börjar det faktiskt fastna saker i huvudet, och det känns bra att jag faktiskt har nästan 3 helt lediga dagar (exklusive den här helgen) innan själva tentan. då ska jag verkligen försöka lägga upp dagarna så effektivt som möjligt. så att jag även får njuta lite av att vara hemma också såklart. 
 
hemma, odensala for the win!
och här med två av mina favorittjejer
 
nu ska jag faktiskt ta en välbehövlig paus från pluggandet. ska åka in till stan och träna. är det smart? jag vet inte, men jo.. nu chansar jag på att jag kan behöva röra lite på mig och framhäva lite endorfiner. sen får jag helt enkelt ta och fortsätta i eftermiddag. blir väl nästintill tokig (-are) annars. 
 
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback