nattfilisofi

alltså klockan är nästan halv 2 och jag frågar mig själv varför jag är vaken. 
well, en mardröm resulterade i att jag tokvaknade på ett kick. en mardröm som involverade att jag var med i någon slags skräckfilm (kanske lite för verklig sådan) och en av mina klasskompisar var regissör (kanske även hon liiite för involverad i skräckmomentet), kanske ska jag vara lite försiktig när jag träffar henne imorrn? he he. 
 
alltså det här är inte min grej, att gå upp på natten för att jag inte kan sova och försöka göra annat. göra annat i form av att maila massa lägenhetsannonser på blocket för att få huvudet på andra tankar. jag brukar vara den som försöker somna om direkt, cuz' I need my beauty sleep. men här är jag... vaken och alärt. sitter och knarkar lite halstabletter också då mina såkallade tonsiller känns större än på väldigt väldigt länge. har definitivt inte tid att bli sjuk, inte orken heller för den delen. jag blir så ynklig när jag är sjuk, och jag är alldeles för långt hemifrån för att bli ynklig..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback