home sweet home

ja, jag kom ju hem för nästan ganska så exakt 2 dygn sen. 
tanken var att samla lite extra energi, och för att plugga till tentan. efter att redan ha haft två dagar i bagaget med Brallson på besök, så vill jag hoppas att jag införskaffat mig energi så det räcker och blir över efter de här "komma-hem-till-familjen"-dagarna. 
 
vädret har varit piss. plugget har tagit tid och gett mig ångest... men gosh va skönt att ha fått komma hem en sväng. hann till och med träna en snabbis på käraste Sats Märsta. Förutom det har jag träffat några av mina fina fantastiska gamla jobbarkompisar, några av mina gamla handbollstjejer och fick ta mig några mystimmar på tu man hand med käraste vännen nu idag. och självklart fick jag chans att mysa med hela familjen, mina katter och älskade mormor. ger inte det energi så vet jag inte vad som gör det? 
 
ska plugga lite till, sen ska jag kila och krama lite på resten av släkten tänkte jag. åker tillbaka till Göteborg kl. 21.20 ikväll. just nu känns det helt galet overkligt. vill vara hemma mer. slippa plugga, och bara njuta över att träffa vänner och familj. men tja, jag kommer hem snart igen. hemma är ju faktiskt alltid hemma. 
 
 
nu måste jag fortsätta plugga igen. det var skönt med ett avbrott idag. få bara vara och slippa tänka på tentan för en stund. men gosh, imorrn är det dags och ena stunden är jag tokredo och andra stunden vill jag bara gå och lägga mig! men nu taggar jag till för helgens alla bravader. first up; tenta. nxt one to go; finsittning i sann Gasby-anda. überkul! men det är med att hitta utklädnad till det har väl kanske inte varit det lättaste helt enkelt.. well well, hur som helst - kläder eller ej; jag är väl inte den som missar en chans till att klä upp mig, vara social och dricka lite vin. hi hi. 
 
nu, in i pluggbubblan. vi hörs alldeles snart igen!
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback