dags för en ny vecka

igår var en sån där tokmysig söndag på något sätt. sov i säkert.. 11 timmar. (fredagen verkade tagit hårt på mig trots allt he he) och gick upp när jag kände för det helt enkelt. 
 
jag pluggade faktiskt väldigt många timmar igår (okej, det tog ett tag att komma in i det. gjorde lite andra saker samtidigt...) men nu är jag iallafall en bit påväg, och det känns faktiskt bra. veckan som vi går in i nu är tydligen "mysdrama-vecka" enligt överkursarna. hur bra låter inte det? vi får väl se, är trots detta lite nervös över vad vi ska göra. hur som helst så kommer vi alltså inte ha några "vanliga" föreläsningar i den bemärkelsen att vi ska sitta och nöta massa anatomi. därför kommer jag kunna använda denna vecka till att faktiskt repetera att dom kastade ut på oss förra veckan. lovely!
 
efter några timmar räckte det med plugg tyckte jag, så jag tog mitt pick och pack till stan där jag drog en sväng på gymmet istället. med tanke på att allt jag hade ätit på hela dagen var.... 4 korvbröd (riiiiktigt goda sådana. kanske inte ultimat för min glutenöverkänslighet) och en kopp kaffe. he he, jag kan det här med att ta hand om min kropp. så ja, ni kanske förstår att energin kanske inte riktigt var där den skulle vara för träning. men det blev iallafall ett pas zumba! det är ju alltid kul att dansa, men jag har lixom blivit så bortskämd med Cattis, Tessan och även Emelie hemma i Märsta. så därför är det alltid lite svårt att köra zumba med andra instruktörer... men jag ska ge det en chans helt enkelt! saknar dock att dansa hemma på SATS Märsta sjuuuukt mycket. 
 
kvällen bestod av lite matlåde-fix. (lovar att äta bättre denna vecka än jag gjorde igår, hihi) och även lite annat pyssel. snackade även både med brorsan och syrran över telefon och sms. GULD värt!
 
 
nu är det time att göra sig i ordning. dags för kommunikationsvecka! (a.ka. mysdrama-vecka), brint it!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback