At the moment

 
Har mött upp en sjukt efterlängtad tjej. Min älskade Brallson är här på besök!
Jag mötte upp henne vid tåget, och vi gick sen för att äta lite lunch. hittade ett riktigt mysigt ställe med tokgod mat. Ett ställe värt att lägga på minnet, helt klart. 
 
för tillfället ligger hon i min säng och slumrar lite. stackars tjejen har knappt sovit något inatt pga av jobb, så vi tog oss hem till mig för att ta igen oss lite. jag har försökt suttit och gjort någon nytta, men känner att sängen lockar hyfsat för min del också. en liten tupplur kanske? 
 
är så skönt att hon äntligen är här hur som helst. ett grymt bra avbrott i vardagen just nu. ikväll ska vi in till stan igen för att möta upp Brallans kusin Anna. vi ska ut och käka och bara ha det allmänt mysigt! Välkommen du underbara söndagkväll!
 
Imorrn är det för övrigt sista föreläsningen innan tentan. woho KICK ASS! och på tisdag kommer jag hem, ska bli sååå härligt måste jag få lov att säga hihi. See you soon then <3
 
#ATM, my lovie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback