ULLERED

tja, ni har säkerligen inte missat att jag spenderat mestadels av min söndag på Gekås Ullared! YOLO! ääääntligen fick jag faktiskt ta mig dit. åkte dit med min kära klasskompis Lovisa och hennes kille Johan. det blidde en riktig söndagsmysutflykt. vädret var kick-ass. Lovisa hade bunkrat upp med frukost och bullar, och jag bidrog med lite muffins (dock bakade av Espresso House... jag har ingen ugn. skyller på det!) så mysfaktor 110 startade redan i bilen påväg dit. Vi kom dit redan vid 9-tiden, så vi var i ganska bra tid helt klart. efter 3 timmar var vi färdiga (och då skulle resten av befolkningen börja... korkade jävlar) Åh va kul det var att äntligen få komma dit! Önskar dock att jag inte var student för en stund, eller att jag faktiskt hade haft en lägenhet att inreda. det hade varit guld. men jag fick med mig hem en hel del nödvändigheter, så nöjd är jag! 


hur fint påslakan? 

resten av dagen har jag tvättat, städat och lagat mat. hann även med att kolla på Wasaiternas seriepremiär. (Samma lag som jag var och tränade med). Att det kliar i fingrarna på mig är att milt förklara det... vi får se hur det artar sig! 

vill också tacka mina älskade föräldrar för en fin helg. SÅ mysigt att dom varit på besök. tyvärr missade jag dom idag, men vi ses på torsdag igen. men världens bästa människor är dom. och att dessa peeps står ut med mig är ju ett under.. hihi. kan inte nog förklara min tacksamhet what so ever! MASSA KÄRLEK <3 

tyvärr fastnade vi kanske inte alltför bra på bild. tihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback