trötter

vilken mysdag vi hade i skolan idag. igår var jag extremt nojjig, och ville helst hoppa över sen här dagen - men det visade sig som sagt bli en finfin torsdag! 

uppgiften vi fått var egentligen att lära varandra (grupparbete) och hålla lektioner om två olika sorters sätt att hantera en sats struktur på. (Okej, ni kan väl läsa klart inlägget innan ni somnar iallafall!) det visade sig bli en ganska givande och rolig lektion. Mycket för att klassen vår är helt underbar, mina älskade mysiga logopeder <3

nu har jag dock precis vaknat. tog en hyperüberkort tupplur, mer kallat powernap, när jag kom hem. får kalla det välbehövligt då jag egentligen faktiskt har rätt svårt att somna på dagarna. hur som helst så ska jag fortsätta plugga lite - är skönt att ha en sak hyffsat "avklarat", dock ligger det två tentor och en presentation på ett fall kvar att göra. Fokusering PÅ!! 

om några timmar ska jag kasta lite boll igen. jisses enda sen jag började spela på riktigt igen (hmm sen typ förra veckan alltså) så har jag haft såååå ont i kroppen. min soon-to-be-88-åriga mormor är nog mjukare i diverse leder än vad jag känner mig just nu. detta medför att jag knappt har orkat visats på gymmet den senaste veckan och helst velat sova så mycket jag kunnat... vilket kanske inte riktigt min tanke var från början he he. hur som helst så får jag försöka ta hand om mig själv och den unga kropp jag fortfarande har - kanske lära mig stretcha? Ingse var är du??? 


Bortsett från ömmande muskler så ångrar jag inte en sekund med beslutet om att börja lira igen. Satan i gatan va roligt det är! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback