söndag

sovit som en stock. och måste haft en fin dröm. minns att mina favoritknoddar var med i den. ååh va jag saknar dem. mina älskade kusinbarn. tilde, ted - det är sjukt hur så små människor kan ha sån inverkan på en. lilltjejen fyller ju år snart, och jag vet ännu inte om jag kommer kunna åka hem. tentajäveln som ska pluggas till sätter lite stopp... 
 
 
mina sötnosar
 
apropå tentan så har jag fått reda på att jag klarat min Anatomi-tenta! shoho, det var ju en lättnad som la sig helt klart. dock ska jag vara ärlig att jag har hunnit "glömma" att vara orolig över den, så det här var ju bara en trevlig bonus! oron ligger istället inför nästa projekt. eller ja DE nästa projektEN. två tentor inom en snar framtid, och två.. relativt korta iåförsig.. muntliga uppgifter. YOLO va roligt jag har det! ska försöka sätta mig lite med det nu en stund, men sen är det dags att börja tagga till match... yepp you heard me! GAMEDAY idag mot RIK. det är en mening jag aldrig kunnat tro att jag skulle säga haha. men nu kör vi, ända in i kaklet! wooohoo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback