Självdisciplin var är du?

idag har allt annat varit roligare än att plugga. jajjemen, jag har i stort sätt förberett hela veckans matlådor och mellanmål. jag har städat. jag har diskat. jag har kollat lägenheter. det var nästan så att det även var roligare att göra om sitt "batch-prov" för Arlanda flygplats. men bara nästan. som ni förstår har jag alltså inte pluggat som planerat. 

usch, HUR kan det vara så svårt att plugga? är det för att man måste? kanske får jag lov att lägga upp det lite bättre, så att jag lutar hjärnan om att det istället är "kul" att dra igång med semantik och fonologi. well well, det är ju alltid trevligt att få nödvändiga saker gjorda iallafall. har tillochmed ringt min kära chef idag (därav måstet att göra batch-provet för att min tydligen gått ut. ouupsi..) och ska få rumpan ur att kolla runt på lite extrajobb här nere. 

i helgen blir det logopedstudentdagarna i Uppsala. Ska bli SÅ kul! och ska bli skoj att se lite studentlivet i älskade Uppsala, OCH att få komma hem också förstås! <3 

Numera får Uppsala mig att tänka på denna brutta. Min wifey. vilket också iåförsig är en konstig tanke - Elina i Uppsala... what? men helt fantastiskt om du frågar mig. och längtar dessutom ihjäl mig efter henne! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback