flyttstäd eller plugg?

well, just nu inget av det. vaknade när klockan ringde, snoozade länge länge, tänkte ta mig en lång och mysig frukost - gick upp och tittade ut och... fortfarande pissväder. alltså vad är det här? höstdepressionen är bara runt hörnet nu alltså.. 
 
jag vet inte riktigt vart jag ska börja. plugget hänger över mig as usual. men just nu känns det som att flyttpack, och flyttstäd är lite av det viktigaste. imorgon bär det av, och hur kluven jag än har känt mig så ska det bli sååå skönt att få det gjort. slippa tänka på det, och bara fokusera på andra, viktiga saker. 
 
annars då? tja, jag insåg först igår att jag åkt buss gratis i nästan en vecka nu. glömde lite lätt att mitt busskort gått ut.. ooupsi! well, här nere är människorna väldigt godtrogna och de litar på att folk betalar för sig - vilket gör att man kanske inte alltid är duktig och blippar sitt lilla kort på automaterna på bussarna. jag var så van att gå på i de bakre dörrarna, så när jag åkte buss i Märsta senast jag var hemma så var det nära att det kunde gå riktigt illa. kanske något som SL ska ta efter, MYCKET behändigt system här nere I Götlaborg kan jag meddela. dock verkar människorna istället extremt ivriga på att få gå på, och har inte riktigt tid att vänta på att folk ska gå av. inget plus i kanten där inte! 
 
juste, lycka till på Högskoleprovet alla idag som ska göra det! håller tummarna för att det går finfint!
 
 
började titta på lite gamla bilder igår, och kom in på vår New York-resa förra hösten. 
alltså gooosh vilka cravings jag fick att åka dit igen. åh vilken fantastisk stad. och vilken fin resa tillsammans. lite sånt man får göra när man kollar ut till ett fruktansvärt höstlikt Göteborg - drömma sig tillbaka till diverse resor man faktiskt har fått uppleva! 

  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback