bra svenska

... ja apropå kursen i lingvistik då jag frågat mig själv mer än en gång "hur jag lyckats få ett betyg i svenska", så frågar jag mig detta återigen. batch? ja, jag menade såklart badge i förra inlägget. min badge på Arlanda. batch? gosh jag har jobbat alldeles för länge på Schenker. #shitvapin

ligger i sängen, ganska så rejält slutkörd. har varit på handbollsträning. (nej, jag kunde inte hålla mig borta). dock valde jag helt fel träning att börja igen - tränaren var inte glad övet seriepremiären i söndags = straffys. tackar så mycket, där åkte jag med på ett bananskal också, jajjemen. men äsch, får väl helt enkelt bara tacka och ta emot! 

imorgon är det dags att flyga hem. dagarna bara springer iväg, vilket även verkar märkas i skolan. vi har helt plötsligt flera kurser parallellt, vilket jag insåg typ ... för en halvtimme sen att det kommer innebära jävligt mycket jobb. Yolo! men ska försöka njuta av en helg hemma OCH i Uppsala! Wiiie, och då ska vi få träffa Miranda igen... hur bra?? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback