Personlig Träning

så härligt att vara ute och traska på stan efter den värsta morgonrusning, och innan resten av goa göteborg har vaknat. då trivs jag faktiskt att gå vid Nordstan. 
 
vet ni vad jag gjort idag? jag var och tränade med min första PT ever. SÅ kul! var så nervös innan, vilket hon nog märkte. men det var kul och hon tyckte att jag hade bra teknik, boooooost yes!! dock var det inte lika roligt att göra divelse vikt-BMI-och fettprocent-koll. men får se det som en morot, time for some change! (vilket jag iåförsig har sagt i flera år nu, men det gäller att komma på rätt spår iallafall). det känns hur som helst hur bra som helst att jag valt att ta detta steget. visserligen är jag student, och en PT på SATS kostar ju inte direkt.. minimum. men jag har valt att se det som en investering i mig själv, och förhoppningsvis kommer jag må bättre både fysiskt och psykiskt av detta. senaste veckorna har varit rätt tunga, med dålig mat, lite sömn och allmänt osunda vanor. så det är skönt att komma igång igen, och hitta tillbaka till glädjen. let's kick some ass! 
 
har haft en hyffsat produktiv dag med tanke på att jag var uppe i ottan och tränade. plugg, plugg, och lite smågrejer att kika upp stod på schemat. jag har även hunnit med att slänga in mina handdukar en omgång, för att de luktade skunk efter att jag torktumlade dem i helgen - hmm här får man för att man ska försöka få lite vuxenpoäng.. 
 
behövde en bild att pigga upp mig innan det är dags att återgå till plugget:

haha den här bilden är priceless- rasmus med elvisfrilla, jag dyngrak och en simon lyckligare än lyckligast! saknar mina kära humle och dumle!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback