Nu var det klart...

.... yes, nu är lingvistiken gjord. tentan är gjord. och förhoppningsvis slipper jag göra om den. det vore fan rätt oskönt om jag ska vara ärlig. blir dock alltid lika fascinerad över kompentensen i min klass. ja, folk är otroligt duktiga och fokuserade. därav är det inte alltid så roligt att faktiskt diskutera tentan med mina kära loggisar efteråt. därför försökte jag hålla mig borta från såna diskussioner idag. 
 
man skulle kunna tro att vi skulle gå och ta en ... vad vet jag? tentaöl. tentavinare.. ha tentamys helt enkelt. men alla var nog ganska medvetna om att det är en redovisning imorgon som ska göras. och jag var en av de där som knappt kunde hålla ögonen öppna efteråt. såå... jag åkte hem och toksomnade direkt. jag får väl se det som att det var något jag behövde. trots att jag både hade planerat in träning, lite plugg inför imorgon (bara lite..) och även lite handling. tja.. handling blev det. matlagning blev det. och en lååång dusch. nu ska jag försöka sätta ihop något inför imorgon, och sen tänker jag bannemej göra en smoothie och titta på Så mycket Bättre. Myskväll deluxe. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback