hem igen

den här veckan har gått i rekordfart. tenta gjord. redovisning gjord. även två föreläsningar och en labb har vi hunnit med. fantastiskt. nu är det bara en kurs att fokusera på tills tentan om 3 veckor. av erfarenhet går dock dessa kommande veckor alldeles för fort... 

idag lyckades jag även röra lite på mig. ja, kan ju meddela att gymtimmarna har varit näst intill obefintliga de senaste veckorna. plugget och flytten kontra trött kropp efter handbollsträning har inte direkt önskat att få ta en tur på löpbandet. dock har detta även varit en period då jag helt lagt ner att äta bra.. ingen bra kombo där inte. men nu börjar jag känna lusten komma tillbaka igen, så efter skolan idag fick det bli ett kort men ganska intensivt intervallpass. all träning är bättre än ingen träning har jag hört! 

nu sitter jag alltså på flygbussen påväg till Landvetter. börjar kunna det där stället utan och innan nu! lovely .. 

Det här otroligt fina meddelandet fick jag av min kära klasskåmpiz i onsdags efter vi hade redovisat. bara det lilla att hon faktiskt tar sig tid för att skriva detta betyder otroligt mycket. jag stärks varje gång och lär mig mer och mer om min stamning varje gång. tack min vän <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback