fredag

friday friday... gosh what a week. har iåförsig inte gått mycket alls i skolan, men har varit ständigt trött ändå. har pluggat rätt mycket vilket jag bannemej kommer klappa mig själv på axeln för. braa joppppat cheyen. dock är det inte slut än... känns lite om att det "bara är början" innan tentan, fast den egentligen bara är ett par veckor bort. ey fy... nu får det fan vara nog. jag vill ha jullov
 
har haft en rätt fin fredag ändå. vaknade lite senare än vanligt, och kändes som att jag hade blivit suttit på av en elefant. man, jag måste ha sovit riktigt hårt. det fick bli en PW och ett pass med spinning innan jag drog mig till skolan. det var en kort dag idag och rätt som det var så var jag påväg tillbaka hem. inga planer stod på schemat, vilket såhär i efterhand nog var rätt bra. tröttheten kom ifatt mig. istället tog jag en promenad ner till stan efter att jag varit hem och lämnat lite grejer. vad jag gjorde där? tja, väldigt oklart. behövde nog bara få lite luft, lite julkänsla och få sukta efter lite kläder... gjorde alla delarna he he. tog mig sen hemåt och gjorde en riktigt fin middag till mig själv (efter att ha varit duktig och tvättat lite... på en fredagkväll. cred till mig. eller bara det faktum att jag är rätt tragisk som inte har några planer.. #yolo). hur som helst så blev det en kycklingburgare med mozzarella, avokado, tomat och bacon - allt detta i ett mumsigt friscobröd. hallå -- hur gott blev det inte? ännu en klapp på axeln till mig, tackarrrr!
 
vill dagen till ära gratta min älskade mormor på sin 88-årsdag. 
jag saknar dig varje dag, att inte bara kunna klampa in i lilla huset ditt och bara se hur du har det.
hoppas du får en tokfin födelsedag, precis som du förtjänar.
see you soon then <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback