fin dag i göteborg

tja, tro det eller ej så har det faktiskt varit en himla fin dag idag. eller ja, det såg iallafall ut så när jag tittade ut genom fönstret. jag kan väl inte säga att jag fått vara så aktiv utomhus och njutit av detta idag, men vafan.. yolo! har jag tur så kanske det blir en fin dag här i Götet snart igen. en dag man iallafall kan skymta himlen litegrann iallafall. nej jag är inte alls bitter över vädret, varför tror ni det.. ??
 
har iallafall haft ännu en fin helg. även den hemma i M-town. största anledningen till hemkomsten var att få re-unita lite med mina kära arbetskamrater. det var riktigt fint måste jag säga. och som vanligt när vi går ut för att äta och dricka gott så slutar det på dansgolvet och med att vi har en tokfin kväll. likaså även denna gång. vi bytte dock ut Harrys i Märsta mot Slakthuset i Stockholm. det gäller att uppgradera sig ibland lite hi hi. 
 
måste vara ärlig och säga att jag saknar att ha dessa i min vardag

är redan back to reality med ny kurs igår. den är det dock inte högst fokus på nu, då jag måste jobba ikapp lite på förra kursen som det är tenta på om typ 2 veckor. den fick komma lite i skymundan under lingvistik-tenta-plugget. men jag känner mig taggad och ska fanimej klara detta! mer än halva terminen har gått, och jag ska bannemej gå på jullov med en bra känsla i kroppen! let's kick some ass! 

icke att föglömma, mina två bästa vänner tog sig en tripp till Kap Verde idag. gosh.. va underbart det låter! hoppas ni får en tokfin semester mina fina, tur att jag inte bor hemma så att jag slipper bli avunsjuk på er bränna när ni kommer hem. hihi PUSS på er! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback