Ensamtid


jag trodde förut att ensamtid inte kunde existera för mig. en social människa som har ett behov att behöva höras - stämmer det bra in på mig? men ja, ensam tid är så underskattat har jag märkt. jag behöver hela klart få tid för mig själv, kanske läsa en bok, skriva någonting och bara vara. de flesta människor mår nog bra över att få vara själva ibland, för att varva ner och komma igen till verkligheten. visst kan man tycka att det är tråkigt att ligga hemma själv en fredagkväll. men kanske är det precis vad man behöver för stunden? 

Kommentarer
Amanda E P säger:

Oh no, ta bort första . Kan ju inte ha hela mitt namn där. FY SKÄMS! Here it goes again :D

Nu är det förmodligen för att jag inte har så mycket av en vänskapskrets här i sthlm (eller alltså, nu tar jag nog verkligen i för det är väl snarare så att jag just nu försöker att tänka på plugget till max, inte för att det går så bra dock.. oh well, åter till utanför parantesen) men jag tycker fortfarande det kan va ganska tråkigt att vara hemma. I alla fall när man ser vad andra gör.. Är jag deprimerande? Jag är nog deprimerande haha. Omg vad gör jag när jag skriver såhär mycket. Borde sluta men måste ju sluta med något bra, inte bara "ååhh vad jag är bläh". Jag ska ned till skåne nästa helg (MEN DET ÄR EN ÖVERRASKNING FÖR PAPSEN som fyller 50!) så det ska bli awesome! Jamen sådär ska ett slut vara, positigt. Saknar dig, puss från mandi

2014-11-14 | 23:51:37
Bloggadress: http://stupidmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback