en helg hemma

det är svårt att beskriva känslan att få komma hem. jag får ett helt annat lugn efter att ha hetsat runt som vanligt i Göteborg. Odensala är speciellt för mig. Odensala är kärlek rakt igenom. 
 
jag hann med en hel del ändå. JA, jag har faktiskt pluggat. självklart, återigen kanske inte riktigt lika effektivt som jag borde. men jag har försökt. och jag har också försökt att faktiskt prioritera rätt. 
 
fredagkvällen spenderade jag hemma med mina kära föräldrar. behövde en hel pluggdag, och valde därför att skrota allt vad socialt umgänge innebär på kvällen. det gjorde jag nog helt rätt i, för på lördagen vaknade jag tidigt av att min bror kom in och väckte mig. synd för honom att jag redan hade varit smart att faktiskt ställa klockan tidigt.. ppft han som trodde att jag skulle sova bort hela dagen. ICKE! blev iallafall en hel del plugg. kvällen blev überbra när jag började med att bli bjuden på middag hemma hos bästisarna, och fick titta lite på bästa Virre som fanimej har fått chansen att spela med landslaget. FOR REAL. gosh, blev nästan starstrucked av att se honom i samma uppställning som Kim Andersson... alltså you goooo brorsan!! 
 
kvällen fortsatte hur som helst hemma hos Thero med ett gäng efterlängtade människor. ooooch lördag i märsta som det trots allt var, så hamnade vi till slut på KC där jag fick träffa både den ena och den andra. guld värt, och kuuul hade vi! visserligen blev det nada sömn den natten då jag helt systerligt skulle dela soffa och hamnade bredvid en sovande traktor. well well, Skyview levererade myspys as always så jag ska inte klaga alls! söndagen bestod av släktmys för att fira lilltjejen på bilden nedanför och dessutom hennes fantastiska mamma. alltid lika mysigt att få träffa allihopa, speciellt när man varit borta en stund. 
 
även resten av dagen valde jag att prioritera plugget., jag hoppas det visar sig vara positivt imorgon när jag har den där nedrans tentan. håll alla tummar för mig, snälla! och ja, idag är det då alltså dags att åka tillbaka till Götet. först ska jag hinna träffa min älskade Amanda som jag inte träffat på... år och dar! vi ska hinna kramas lite innan jag tar tåget ner ikväll. så ja, dags att tacka hembygden för denna helg. nästa helg ses vi igen... hihi! PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback