alltså.. tenta. är det det enda jag gör?

hujeda mig vilken fin dag det har varit. vaknade imorse och struntade i att dra upp gardinerna. tänkte "det är ju ändå grått, så det spelar ingen roll". tji fick jag, då jag precis innan jag skulle gå drog upp dom och såg att det var klarblå himmel och solen sken. och DÄR blev jag plötsligt på strålande humör. inte nog med det fick jag veta att jag blivit godkänd på lingvistik-tentan. alltså gooosh va nice!! helt plötsligt fick jag galet med swag och kände mig för en stund som en superkvinna. 
 
detta höll i sig ungefär till det faktum då jag insåg att jag glömt mina glasögon och skulle sitta framför en dator hela eftermiddagen. ooups! hihi, men inte skulle det hindra min kick-ass-dag. även dom timmarna gick på nåt konstigt vänster. och helt plötsligt var jag påväg hem. wohoo sicken pluggkväll jag skulle ha framför mig. typ. tror min swaggerness och odödlighet försvann nånstans på vägen, för jag har suttit sen typ 17.00 och försökt tagga plugg, men har ännu inte funnit motivationen. plockade istället fram någon form av paralysation. om det nu är ett ord... annars hittade jag på det precis. vill bara sova helt enkelt. och inte alls leka att jag fått bra självförtroende inför tentan på fredag. gosh. någon som vill göra den åt mig?!
 
 
snart helg igen. eller nåt hehe. ser inte fram emot helgen alltför mycket. vill till och med åka hem till Märsta för att kommande helg känns sjukt avtändade här nere faktiskt. bortamatch på lördag. klockan 5. wooho, you gotta love division 3. 
 
 
med brist på motivation till nåt vettigt just nu så ser jag tillbaka på den fina helg som varit. ja även den spenderade jag hemma i kära Uppland. det blev tokfirande av min bästa blondin, och jag hoppas att hon hade en tokfin födelsedag och allt som hörde där till. jag var glad jag å, då jag fick umgås med en hel del värdefulla människor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback