semester

jajjemen. semester as in sitta i långfillingar, i en fjällstuga i norr och sippa på ett glas vin. visst sörrni. för tillfället har jag även resten av familjen med far min i spetsen som hånar mig för mitt misslyckande försök att göra en tårta. ja de skrattar kanske inte åt mitt misslyckande just, men de har väldigt roligt åt att jag blev så arg att jag nästan sparkade in skåpdörren.. ja tänk va bra att man kan roa andra inte sant? 

läste precis en kommentar som min vän Amanda skrivit på förra inlägget. That girl alltså. hon vet vilka ord hon ska säga för att få mig på bättre tankar. thank you for being you. 


nu ligger jag som sagt uppe i lofsdalen och... tja jag gör ingenting. har en bok på magen som jag ännu inte börjat läsa, har Harry Potter spelandes på teven som jag glimtar på då och då... och som ni förstår har jag en misslyckad tårta som står utanför dörren som bara väntar på att få bli uppäten... mja vi får se hur det blir med det där sista. annars då har vi det faktiskt ganska bra. livsnjutare av största graden är vad man blir av ledighet. 

Glad påsk på er, önskar jag och mina vapendragare här uppe i norr!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback