måndag... vad hände med vädret?

Gooood mornin' all you beautiful sunshine's out there!

kul väder inte sant? det här är ju en dag då förmodligen hälften av befolkningen vill ligga hemma i soffan, kolla på film och käka nåt gott. let's face it... måndag... OCH det verkligen spöregnar ute. lovelyyyy. blev väckt av min otroligt mesiga (men ack så oemotståndliga) svartvita katt. jag blev arg först, men det var nog lika bra - för nu har jag hunnit mysa ner mig i soffan med lite gofrukost och kollat på tv. ska snart göra mig i ordning för jobbet.

kan ju berätta lite om min helg. eller ja... vår fredag åtminstone (resten av helgen har jag spenderat på Arlanda.. inte mycket att hänga i julgranen) hur som helst, jag och fam-bamen var ju på musikal i fredags. det började med att jag och karlarna träffades på Corner innan vi tog fintåget till huvudstaden. vi mötte upp de andra där och åkte ut till djurgården där vi hade bokat bord på Ulla Winbladh. vill ni veta hur underbart det var att bli serverad? det var sjukligt nice. och maten var helt fantastisk och vädret svek oss definitivt inte heller! för att inte tala som servitören som var oooootroliiigt trevlig .. :)

tja nu var ju faktiskt inte resturang-besöket det som skulle vara höjdpunkten denna kväll, utan det var ju faktiskt musikaldags också. SPÖK var på schemat denna kväll. riktigt rolig måste jag säga. den var lite småseg stundtals, men vilka skådespelare!! vi skrattade hejvilt så den var helt klart godkänd! det var dessutom riktigt kul att få gå på premiär också. vi fick välkomstdrinkar och såg en hel del celebs hihi. (btw, vi satt så nära scenen att jag praktiskt taget kunde ta på Måns Zelmerlöw om jag hade velat... men det ville jag såklart inte -daah!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback