ledig imorgon

nu ligger jag i min älskade säng. fötterna värker och ögonen svider. har jobbat min tredje dag den här veckan. att jobba 11-timmars pass kan vara så otroligt köttigt och pain och det är faktiskt svårt att förklara för folk som aldrig provat på det, än mindre provat på resturangbranschen i sig.. men jag har skrattat så mycket de här tre dagarna, och jag är så tacksam över de fina människor jag faktiskt får chansen att jobba med.

imorrn däremot ska jag njuta av min enda lediga dag. jag ska sova utan att klockan ringer (imorse hade jag en grupp levande alarm... mina kära kossor till grannar. snälla söta jag ber, inte imorrn..) och ska försöka hinna med lite träning och annat smått och gott. Kvällen ska jag spendera med min familj i huvudstaden. vi ska ut och käka och kolla på musikal. som jag längtat <3

är vi inte lika så säg? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback