SUNDAY FUNDAY...

... kanske inte dag. eller tja, vem vet? det beror på hur man ser det. idag är sista jobbdagen innan lite semeeeester. däremot är det den 6e för den här veckan. kanske inte helt okej att jobba typ 60 timmar iåförsig. samtidigt så har jag inget att gnälla över, och jag behöver alla extra timmar jag kan få.
 
men söndag är det alltså. jag har en liten hatkärlek mot söndagar. vet inte riktigt vad jag tycker om dom faktiskt. som tur är ska jag som sagt ägna dagen åt att jobba så jag behöver inte tänka så mycket mer på det. den här veckan har varit.. tja. stressig och lugn på samma gång. det enda jag har gjort i princip är att jobba och träna. men under all min lediga tid har jag tyvärr haft massvis med saker som måste göras och bli färdiga innan New York på tisdag. jag är fortfarande inte klar med nånting i princip, och är därför lite omedvetet stressad över det. kanske sämsta veckan att jobba såhär mycket? maybe baby, inte mycket man kan göra åt saken såhär i efterhand.
 
i fredagskväll tog jag i alla fall en stund ifrån alla måsten och begav mig först till gymmet med fina Elise (guldstjärna på oss som var där en fredagkväll måste jag säga) och sen mötte vi upp lite folk på O'learys. det är konstigt att jag inte varit på det nyöppnade i Märsta ännu, det var ju sjukt stort och fint. det blev i alla fall lite bowling och allmänt mys med fina vänner. två av mina bästa killkompisar drar till Thailand på tisdag och är borta ända till juni. jag måste säga att jag blev lite sentimental när jag insåg hur länge det är, för det känns som att det är mycket som händer just nu. många åker iväg, man vet inte när dom kommer tillbaka. vi andra här hemma har våra egna liv med jobb och plugg och vem vet var vi alla är om ett halvår? nej usch.. jag är ju så känslig med sånt där så jag tänker inte göra sån stor grej av det just nu. grymt kul för dom att dra till thai just nu i alla fall, och förhoppningsvis kanske vi andra stackare här hemma har en anledning att resa dit nu också hihi.
 
annars då? tja, dygnet har alldeles för få timmar har jag kommit fram till. och hösten har kommit för att stanna. men är inte det lite mysigt? i helgen har jag till och med haft lite cravings efter vintern... och julen... kanske ska stanna där?

och hej där underbara bild som jag av en slump hittade. och hej där underbara vänner. ni är bäst!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback