fredag

jag gick upp i ottan idag för att åka till gymmet för ett spinning-pass. det var tungt idag - riktigt tungt. mjölksyra av minsta lilla... det är inte så konstigt iåförsig, eftersom jag hade en match i benen.

jajjemen, igår spelade jag handbollsmatch.. första 'riktig' matchen på 1,5 år. visserligen var inte det här en riktig match heller om man ska vara petig. det var träningsmatch mot Skånela junisar. vi förlorade, men vi spelade ändå bra. i första halvlek åtminstone.. mitt mål för att orka spela längre än vad jag gjort på träningarna. med andra ord, inte lägga ner allt jag har efter att ha sprungit två kontringsruscher... det målet klarade jag ganska bra tycker jag. gjorde även ett mål (på ett skott, det gör mig väl 100%-ig?). trots förlusten, och frustrationen att en gång kunnat springa i 60 min utan problem, så var det kul - otroligt kul! 

och här sitter jag nu.. på min lunchrast på jobbet. Klockan halv 5.. normalt. stänger ikväll så det bli ingen mysfredag för mig inte. imorrn däremot - först en dunderlördag med min bästa på jobbet och sen lördagshejdåmys för brallan och Veronika... usch kommer vara utan bästis länge :( vill inte tänka på det.. 

Här har ni kort på min framtida bästa vän som jag försöker charma mig in hos tihi. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback