Anna 21 år!!!









kära vän. din födelsedag är det idag. och jag vet att du imorse låg som en lite femårig flicka igen - lyssnade på tisslandes och tasslandet utanför dörren, låtsades sova och låtsades vara förvånad när päronen dina kom in och sjöng. ja min lilla födelsedagsälskande blondin. (Är det ens ett ord?) idag är det din dag. eller rättare sagt så är det faktiskt din helg som komma skall. vi ska fira så det står härliga till. 

vi har känt varandra forever. och vi om några har varit med om det mesta - utan att överdriva. och jag är så tacksam över att du finns i mitt liv. kan inte säga det nog för många gånger. faktiskt. du vet hur jag blir när jag ska förklara hur mycket människor betyder för mig. jag blir som en liten tönt. men du betyder obeskrivligt mycket för mig - det ska du veta. älskade människa. grattis återigen på din dag bästa du! <3 <3 

Kommentarer
21 åringen säger:

JAG ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA! <3

2013-11-21 | 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback