ny dag

hejsan hoppsan lillebror... om jag nu hade haft nån.
fan va coolt det hade varit. att ha ett småsyskon... men nää, här är man totalminstingen i fambamen Karlsson. jag avundas min bror lite när jag tänker efter, han har både en lille- och storesyster. fast det förstås, om du frågar honom hade han säkert önskat sig en till bror.. hihi.
 
tillbaka till inlägget. som inte är speciellt viktigt och genomtänkt egentligen. jag var ledig igår. grymt skönt. då passade man självklart på att fixa lite med massa ärenden. varför vara ledig-ledig lixom? hur som helst så var det en bra dag ändå. fixade håret hos finaste Jennifer, och vi hann även med en lunch tillsammans. åkte sen till läkaren och efter det iväg för att kolla lite födelsedagspresenter till diverse människor som råkar fylla år den närmaste framtiden. man kan väl säga att... jag spenderade pengar igår. tyvärr. men det var ju nödvändiga saker så det får väl gå, helt enkelt.
 
idag vaknade jag och skulle köra ett bodypump-pass på SATS. men den dåliga sidan av mig tog över, sov lite till och tog sen en promenad istället. tja, jag rörde i alla fall på mig - det får man väl vara nöjd för. ska snart ta min raaacer-cykel till jobbet. stänger både idag och imorgon, sen är det en efterlängtad helg som jag ser fram emot grymt mycket!
 
old pic på mah brooo and I
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback