min helg

ja juste, skulle ju berätta om min helg. min efterlängtade, ledig helg!

i fredags jobbade jag iåförsig. jag ska vara ärlig och säga att det var en riktig skitdag faktiskt. trött, irriterad och kände mig bara ivägen. varför vet jag inte, men glad var jag när jag fick stänga och gå hem. då väntade en toppenmysig kväll med Malin och Matilda. det blev en supergod pasta på harrys och även lite vin och drink, bra fredag! tyvärr var jag alldeles för trött och valde därför att åka hem istället för att vara kvar och dansa.

lördagens väder var som jag hade beställt... strålande solsken! ner på vikingafältet tog jag mig för att titta på lite brännboll och träffa människor. den här dagen var sjukt efterlängtad. en ledig dag, bara njuta av sol och fina vänner. helt toppen! dock hade solen satt sina spår om man säger så. på kvällen blev det grillning hemma hos frida innan vi begav oss mot Harrys. jag hade kvällen till ära tagit på mig klänning för att fira att sommaren faktiskt är påväg, och det är jag glad över. hur som helst så var det så kul, så mycket folk och det var nästan lite juldagen-på-KC-stämning... inte konstigt att jag inte kollade på klockan på hela kvällen och helt plötsligt stängde det och jag skulle cykla hem.

ja söndagen vet ni ju. en heldag på Arlanda innan jag fick ta mig till London. kan inte fatta att jag är här, känns så kul men annorlunda. var precis på skolan, kan inte fatta att jag gick där för två månader sen. och inte kan jag fatta att jag ska hem på torsdag och börja jobba igen. men jävlar va jag har det bra ändå, efter den här helgen och veckan kan man inte vara annat än tacksam över livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback