juste, jag fyllde ju år

cyklade förbi ett gäng killar på kanske.. 14-15 år idag. de satt vid en parkbänk utanför kolonilotterna i Märsta. riktigt yolo-moment måste jag säga. härliga ungdomen. va kul man har haft i sina dagar. och vad mycket... annorlunda man haft för sig? och det har man tydligen fortfarande.
 
hur som helst så var det ett tag sen jag skrev. och då var jag även 20. nu är jag 21 år och nästan en vecka faktiskt. tänk va tiden springer iväg. hade i alla fall en toppen födelsedag. eller födelsedagar. vet inte riktigt vad man ska kalla det. jag jobbade i alla fall på självste bemärkelsedagen. inte alltför roligt med tanke på att jag tillochmed hann glömma bort vilken speciell dag det faktiskt var. meeeen, det ordnade upp sig ganska rejält bra när jag spenderade kvällen tillsammans med några tjejer och det blev en utgång på Harrryyyyyys. well, det var ganska folktomt men jävlar i min låda va kul vi hade! riktigt given utgång. visserligen slutade inte kvällen helt som planerat. men låt oss säga såhär... för ett par timmar (låt oss mer eller mindre säga... 2 dygn) var det lite småsvårt att komma in i min systers lägenhet. he he he... säger inte mer än så hihi - mer än att allt är klappat, klart och ställt till rätta. woopa! välkommen hem från Lé Paris syrran!
 
födelsedagen fortsatte hur som helst med fint släktbesök, alltid lika trevligt. mycket fina och bra presenter fick jag också. man tackaarrrr.. avslutade kvällen på en mysig resturang i Sthlm med bästaste Anna och Frida. återigen... sjukt värt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback