Jag återvänder

26 mars flyttade jag ifrån mitt älskade London, mina fina vänner och en erfarenhet utan dess like. idag är det den 26 maj. två månader senare återvänder jag.

bara för några dagar, men åh va kul det ska bli. har sett fram emot det här extremt mycket, ska bli underbart att få komma dit igen och träffa många av mina finisar.

tanken var att jag skulle överraska min forna sambo och helt plötsligt bara stå i dörren, men pga av komplikationer så var jag istället tvungen att ta den överraskningen på Skype. men reaktionen jag fick var helt okej den med hihi.

jag har för övrigt haft en toppen jävla helg hittills, som jag berättar mer om senare, men just nu sitter jag alltså på Arlanda. flyget som skulle gått 11.50 kommer förhoppningsvis att lyfta 15.25... lovely. men inte klagar jag. jag fick en burgare och en bira av lottisen på jobbet, och sitter nu och äter dumle och läser en träningstidning... bra kombo va? låt mig säga såhär - gårdagen har satt sina spår så det får vara okej. tihi.

LONDON, HERE I COME!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback