ingen rubrik idag

juste, jag har glömt att berätta. för er som är intresserade så JA, jag fick jobbet jag var på intervju för förra tisdagen. och för er som är ännu mer intresserade så... NEJ, jag tackade inte ja till det. gjorde jag rätt? förmodligen kommer jag aldrig få reda på det, så jag har valt att inte försöka grubbla i det alltför länge. jag kan bara säga såhär, att jag prioriterade denna gång att försöka kunna ha något form av liv... vet som sagt inte om jag valde rätt. men som situationen ser ut nu så jobbar jag heltid på brödboden och har även extra uppe på O.Learys, och det känns helt okej just nu. har även fått min första lön sen förra hösten (okej, tekniskt sätt min andra. men den första var så himla söt på 400 kr, så vet inte om jag ska räkna med den hihi). kommer även få två till nu den 25. fastän de inte är jättehöga så känns det rätt bra att få in lite pengar på kontot. att komma hem efter 6 månader, ha 200 kr på kontot och behöva totalt lägga sitt liv hos sina föräldrar. hur mycket de än hjälper mig, så kändes det inte helt rätt och bra. men det känns som det vände rätt fort, och nu börjar jag komma på egna fötter. woho, kanske på tiden vid 21 års ålder. woopa!
 
 för övrigt är päronen i Skottland. tufft! farsan fick det i födelsedagspresent av modern min. tycker jag var himla gulligt gjort, eftersom karln alltid velat åka dit. på söndag får jag höra lite statement om vad han tyckte. hur som helst så är jag ensam hemma i helgen, men den är rätt fullspäckad ändå. jobbar idag, sen ska jag på fest med typ hela Arlanda... jisses, kan bli jääävligt kul. den som lever får se. iåförsig är det inte alltför genomtänkt, för jag tror jag börjar ganska tidigt på jobbet imorgon. men vafan, ibland kanske man får offra sig själv och lite sömn. ska i alla fall jobba hela helgen. men annsen kommer hit imorgonkväll för lite eurovision-mys och syrran tittar förbi på söndag. så ensam kommer jag definitivt inte vara.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback