vilken härlig dag...


.. lalalalaa.
ja jag kämpade mig till gymmet imorse. det tog emot, och att behöva vänta circu 40 minuter på att få komma iväg med tunnelbanan gjorde inte precis det lättare. jag har verkligen blivit omotiverad med träningen, vilket känns riktigt jobbigt faktiskt. och när jag väl går och tränar så firar jag det med ett paket kakor - that make sense, right?
 
hur som helst; jag gick till gymmet, körde ett pass och var sjukt nöjd efter det. så då träffade jag upp Emmy, så åkte vi vidare till Oxford Street. Vi mötte upp Elsa och Julia, och tog en mysfika en stund. Jullan gick sen och pluggade - kommer förmodligen inte träffa henne på några dagar eftersom hennes family är här (sååå mysigt btw) så får försöka träffa henne massor på söndag/måndag innan jag far.
 
det har hur som helst varit en bra dag. en dag då jag bara njutit av människors sällskap. tog en liten "pre-shopping"-runda också och köpte mig en kappa... åh va jag älskar den redan. skulle blivit en skinnjacka, men i valet och kvalet blev det denna. vem vet, har jag pengar kvar kanske skinnjackan kommer med hem i väskan också.
 
har även hunnit med en liten titt in hos Amanda i Notting Hill. sjukt värt att bara åka dit en stund och prata lite skit. hennes bror kom hit ikväll också, och imorrn ska vi tre åka till Westfield och gå bananas med shoppingen. vi får se hur det blir med den saken. jag ska ta igen alla månader då jag inte köpt nåt. LONDON, HERE WE COME!
 
på kvällen trodde jag att en ensamkväll stod på schemat, men rätt som det var så ringer min kära rumsis på dörren. och bättre blev väl det! vi har skrattat så att kvinnan fått ännu mer ont i magen, och kollat på en sån där mysig 'hej-vad-alla-får-varandra-tll-slut"-film. nu är klockan tyvärr waaay past my bedtime... igen!
 
man lär sig sakna sin familj. man lär sig sakna dom nästan outhärdligt mycket. och det gör jag, jag saknar er så fruktansvärt mycket. ska bli så skönt att få komma hem till er igen. till landet, till brasan (ja, jag har hört att det fortfarande är kallt och snöar), till mysiga middagar, till mina älskade katter, till alla dåliga skämt och hetsiga diskussioner. hur mycket jag än kommer sakna London och människorna här (jag får ont i magen) så kan jag med rent hjärta att jag längtar efter er. min karlsson-familj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback