taggad måndag

det var så otroligt skönt att träna idag. you have no idea. jag ville inte gå ut för hårt dock, men en kort löprunda på 25 minuter och sen ett zumbapass på det - kan man känna sig mer okoordinatisk? jag hade iallafall tur och blev inte totalt själv med instruktören (vilket hade varit en händelse att ha på sin "innan-man-dör-lista", helt klart)

fick sen träffa och fika med min fina och fantastiska vän Ana. det ösregnade ute så vad passade bättre om inte en varm choklad på Costa? vi satt i flera timmar och bara pratade och skrattade. det är helt sjukt vad jag kommer sakna den kvinnan. helt otrolig personlighet hon har - har aldrig varit med om liknande. glädjespridare rakt in i själen.

nu är jag påväg hem och det blir förmodligen omelett till middag och sen bara en mysig och lugn måndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback