packning

att stirra sig blind på en resväska har fått en helt ny innebörd i min värld. jag har igår och idag försökt packa ihop det mesta, för att kunna släppa tankar om "hur-fan-jag-ska-få-med-mig-allt-hem". tja... den tanken är fortfarande kvar i huvet på mig. nu är det även tankar om "hur mycket övervikt kommer jag få betala?" osv. jag ska vara ärlig, jag trodde inte det skulle vara såhär svårt. Julia Nielsen, jag beundrar dig som packade ihop tio månader och flög hem. kanske ska jag bli peppad av den tanken? nijaa..
 
ska bli skönt att få åka iväg det här vädret. faktiskt. jag vet att Sverige har snö och shit (vilket INTE var min plan att komma hem till) men ni verkar ändå ha mycket finare och trevligare väder. här stannar man helst inne för att inte frysa eller bli allmänt blöt, tråkig och deprimerad. (inte för att man blir så mycket gladare över att vara ... inomhus... och titta ut... men ändå).
 
bjuder på lite typiska Londonväder-bilder som har tagits under månderna som gått..
 
Ollan kommer hem om ett par timmar. ska bli väldigt kul att träffa henne måste jag säga. får väl hålla tummarna att hon känner detsamma, annars får hon väl celebrate lite extra på tisdag eftermiddag helt enkelt hihi. ska försöka städa lite tills dess. men fortsätter packningen och resten av mig i den här takten, så kaaaan det bli svårt att hinna med det. men lite fint ska jag nog se till att det blir ändå.
 
 

Kommentarer
Julia säger:

Haha you can do it ;)

2013-03-24 | 20:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback