onsdagskväll

efter x antal timmars plugg idag, så gick jag hem, lämnade av alla grejerna och tog sen en välbehövlig stund ute i luften och det fina vädret. kollade runt lite i en affär och funderar på att kosta på mig att köpa en detox-grej. känner bara att jag behöver rensa min kropp på massa just nu.

jag hade tur, för när jag kom in så öppnade sig himlen. nu har jag istället (skulle öppna böckerna igen) legat i min soffa och halvslumrat sen dess. jag är så trött. och ni som känner mig bra vet att jag kan ha lite svårt att dra naps, så då kanske ni förstår. ikväll blir det tidigt, förhoppningsvis. däremot är jag lite orolig för min vän och kompanjon A. Piekert är just nu på sjukan, och det verkar bli långvarigt - får se om jag får ta mitt pick och pack och åka dit. hon har sagt att jag inte behöver ännu, men blir det länge så vill jag inte att hon ska sitta där själv. det återstår att se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback