ny roomie

 
idag ska jag få en ny roomie... yepp YOU HEARD ME!! okej, lugn.. Ollan har inte lämnat mig. på det sättet iallafall. hon är bara hemma för lite 'hej-vad-vi-har-påsklov-och-myser-hemma-i-Sverige'. det sjuka är dock att skolan ger dem lov... innan det ens är påsk? jaja, hur som helst. hon har det nog bra där borta iallafall.
 
jag däremot ska få flytta in med en av de skönaste människor jag träffat, för ett par veckor. har egentligen bara känt henne en kort stund, då hon kom hit till London bara för... ett par veckor sen. hon är kompis med en av mina bästa vänner här, och har därför kommit in i gänget ganska bra. Elsa och jag ska iallfall bo tillsammans tills Ollan kommer tillbaka, och sen får vi väl helt enkelt se hur deras framtid ser ut när jag flyttar. woho, Welcome to Kenton Court Elsa, (om du väljer att vakna idag... hmm, just sayin')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback