lovely tuesday

 
jag är sämst. okej, nej inte riktigt så hårt kanske man ska ta det. men det blev inget gym imorse för jag stängde av klockan och... råkade somna om. good girl. hmm, blir lite arg på mig själv såhär i efterhand. well well, jag tog mig en löprunda upp till Hyde Park iallafall, och sen en lång promenad där. har hört att det är bra att gå Powerwalk innan frukost, inte sant?
 
asså London levererar ju inte direkt mysväder. eller ja, mysväder i den bemärkelsen att man vill sitta inne och kolla på en dålig film - absolut, det finns det gott om! men lite sol, varma vindar osv, nåt sånt ser jag inte skymten av just nu. syyyynd... kommer väl lagom till att jag ska åka hem. till Sverige. till snön... yeaay va lockande det låter.
 
idag ska jag och Elsa-Belsa försöka ta oss till Abbey Road och gå på the 'famous övergångsställe'... jajjemen, där Beatles en gång gått. (är lite starstrucked redan) förhoppningsvis kan vi få lite fina bilder med min... speciella kamera (som nu heeela skämen har gått sönder på, så det blir lite surprise-moment när man ska ta bilder). jag återkommer lite senare med hur det blev. om vi ens hittade det! tihi
 
nu är det bara en vecka kvar tills vi ses igen Sverige,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback