last day in school

för 6 månader stod jag här. utanför skolgården- excited och nervös. jag var en av dom vilsna studenterna som jag numera hatar. en av dom som inte hittar här, en av dom som precis kommit hit och som letade efter nya vänner. nu är jag en av dom rutinerade här. en av dom som gått här dag ut och dag in, som lärarna känner och vet vem det är. idag är det min sista dag här på EF Language School...
 
det är bittersweet. en fruktansvärd bitterljuv känsla. jag känner mig klar och jag är fruktanvärd glad att skolan är slut (nästan..) men jävlar.. att lämna London. att lämna alla underbara människor. hur fan ska det gå? är redan idag skitledsen om jag ska vara ärlig. Olivia åker hem imorgon på lov, och när hon kommer tillbaka är det min tur att åka. fan, pallar inte... tanken på det är bara. helt sinnessjuk.
 
och alla andra. vissa åker redan i helgen. sa precis hejdå till Fleur... åh min härliga Fleur Vis. hon åker hem till Hollan nu, och sen fortsätter sitt äventyr på Malta. hur vet jag om jag kommer få träffa henne igen? åh, det kommer bli alltför mycket såna farväl den kommande veckan, känner jag på mig. redan ikväll förmodligen 
 
 
samtidigt ska det bli så skönt. så skönt att få komma hem till landet, till er där hemma. till att börja en nya era i mitt liv. få lite mer rutin än vad jag haft den senaste tiden. ta tag i mig själv helt enkelt. här är jag en enda stor berg och dalbana, minst sagt. och jag saknar vissa där hemma så otroligt mycket. tanken att jag ska få åka upp till Lofsdalen med min familj (minus brosan..) på påsken får mig att vilka dansa runt i regnet utanför. ska bli så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback