Joe and the juice

Julia och Elsa har nu introducerat mig till 'Joe and the Juice' ... ja ni kan kalla mig rétard som inte har varit där i Stockholm. jag kommer defenitivt hänga där lite oftare nu.. har gjort ett tappert försök till att plugga i några timmar, men är nu påväg hem. jag vet inte vad det var som gjorde det svårt att koncentrera sig - den höga musiken eller de snygga killarna.. tja, vad vet jag?

ikväll blir det lite tjejmys hemma. tacos, gotte och en och en annan film blir det nog. Ser dock inte alltför mycket fram emot fredagen...

mitt lilla hjärta har fått lunginflammation. största, sämsta timingen EVER. tycker synd om henne, förhoppningsvis gör medicinen nåt mirakel så att hon åtminstone kan få må lite bättre om en dag eller två. och DÄR avslutar vi med en 'red nose' - bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback