ingen rubrik

på ungefär en vecka har jag hunnit..
 

- få extremt fint besök från Sverige - gått på två musikaler - gått på museum i typ... 45 minuter?
- torskat en norsk på krogen (enligt mina vänner iaf... frågar ni mig så var det han som torska mig)

- gjort speaking exam

- shoppat (en del nödvändigt, en del annat bara... välbehövligt)

- njutit av solen

- förbannat mig på regnet

- haft gradutation (fick en sån där rolig hatt, den har en given plats bredvid min numera gula studentmössa)

- skrattat så att jag var nära på att kissa på mig

- intagit lite för mycket av det goda drickat så att säga

- en följd utav detta så var jag tvungen att avbryta en bussresa (återigen, förlåt Olivia)

- ätit massa gott

- velat i efterhand få upp allt det goda för att jag mer än en gång
blivit så förbannat mätt

- insett att det kan vara dags att gå till gymmet?

- firat utav bara satan med mina underbara vänner

- fått min vänstra skinka och baksida lår minst sagt... mörbultat.

- sagt farväg till några av de finaste människorna i mitt liv just nu

- jag har även börjat tvivla på att åka hem, av många anledningar. vissa anledningar som jag förmodligen inte ska dela med mig av i bloggen. men det är så tomt just nu. många är fortfarande kvar några dagar till, men det för så ont i mitt hjärta. och jag känner mig tom just nu.

allt detta har jag hunnit med under den senaste veckan. det har varit en ganska... epic vecka minst sagt. nu är det en vecka kvar till examen och EGENTLIGEN borde jag sitta och plugga som ett as just nu. men gör jag det? nej... varför? jag har fanimej ingen motivation... är det för att man tappat gnistan för tillfället, maybe? kanske ska jag låta det vara så idag. kanske ska jag skita i plugget idag, bara för idag, och bara vara. åka till Svenska Kyrkan och mysa med mina underbara svenskar framför melodifestivalen. sista mello-lördagen, kommer bli så mysigt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback