godmorgon

måndag igen då! veckorna bara springer iväg, känner ni detsamma? den här veckan som varit har jag ju ändå inte gått i skolan, eller haft nåt annat obligatoriskt att göra, så det är konstigt att den har gått lika fort som vanligt. men men, det är väl naturens under som man aldrig riktigt kommer förstå sig på. hur som helst, jag hade inte tänkt bli all hippie about this sååå...
 
... igår var helt klart en degardag. det var en sån där regnig och tråkig dag som man helst av allt bara vill spola bort från dess existens. jag var iallafall ganska duktig. jag städade undan lite och tvättade en del. helt sjukt vad bra jag mådde i själen när det blev lite renare. ibland förstår jag faktiskt varför mina killkompisar kallar mig för 'Monica Geller'. dock om min syster ser detta så sitter hon väl framför skärmen och skrattar. hon tänker väl "jessica, ordningssam?" typ. men jag har en förmåga att inte visa dom sidorna när hon är i närheten... eller mamma heller för den delen. kanske är dags att ändra på det?
 
nu har jag precis ätit frukost efter att ha gått en morgonpromenad i ett grått och småtråkigt London. vad hände med den fina våren? halva mars har ju för sjutton gått redan... kom igen nu! om en timme tänkte jag dra mig till gymmet för lite Zuuuumba. hmm, denna gång ska jag gå på passet själv. aawkwaard... äh får dansa som om ingen ser och bryr sig - japp det kör vi på! efter träningen ska jag träffa min fina Ana Juacinto... kanske blir sista gången eftersom hon åker till Barcelona imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback