dan före dopparedan...

... om man nu kan kalla det så. brukar ha liiite härligare känsla i magen på den riktiga dopparedan, om man säger så. hihi. idag är det alltså fredag, igen. min plan är att försöka lägga så mycket tid som möjligt på plugg denna dag. vi får se hur det går.

igårkväll hade vi iallafall myskväll Elsa, Julia, Anna och jag. det blev tacos, annat gott, prat och film. riktigt mysigt och välbehövligt måste jag säga. det är det här som kommer bli det svåraste att lämna, mina fina vänner. saknaden kommer vara enorm. but we'll meet again!

nu sitter jag alltså på Costa - osminkad, ofräsch och jävlig. igår tänkte jag för mig själv när jag gick på gatan såhär att "såhär brukar jag aldrig vilja gå i Märsta, men här bryr jag mig typ inte". den tanken ska jag aldrig tänka igen, efter att ha träffat en väldigt good-looking guy som låtsades jobba i 'whole foods'-affären för att hjälpa mig. hmm, fick även komplimang för mina oerhört attraktiva tigerbrallor... var han seriös- I might wonder?

orkar man verkligen säga mer "hejdå"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback