bra dag ändå

tjaa... Asså nåt Abbey Road blev det inte. Istället följde jag med London-Elsa (hon är fast beslutsam att hon har en ny version av sig själv efter att hon flyttade hit) till sjukan för att kolla den där osköna hostan hon har. och när Piekert har lunginflammation får man ju trots allt vara på säkra sidan. Ju längre tiden gick på sjukan fick Elsan också ont i stackars magen sin... efter några timmar kom det fram till att hostan kommer hålla i sig vare sig kvinnan vill eller ej, och magontet är något i hennes så kallade muskler som kommit av den extrema hostan - komiskt va?

det har hur som varit en ganska bra dag ändå, även fast vi spenderade halva dagen på sjukhus. timmarna gick ändå fort, vilket det oftast gör med rätt sällskap. just sayin'. kvällen spenderade jag i China Town med Julia, Sofia och Emma. hur gott, mysigt och roligt som helst! mycket skratt och prat. var även duktig och åt inte upp halva buffén för art sen rulla ut från resturangen, som jag i vanliga fall brukar göra. väl hemma hittar jag en 'nästan-snyftande' Elsa Segerblad som har med min hjälp hittat "Remember the Titans" (vilket även Jullan gjorde idag... såå stolt tihi) så det blev att njuta av den innan man ska sova - vilket det fanimej är dags att görs nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback