tomorrowwww

dagarna går så fort här. för tillfället hänger jag väl mest i skolan, på gymmet och på... olika cafeer måste jag faktiskt säga. jag är svensk. jag älskar att fika. man ska vara stolt över det! *klappar mig på magen* ... men den största anledningen är faktiskt för att jag pluggar där. jajjemen... nick verkar gilla att ge oss läxor .. varje dag i princip. men de är bra, för Cambridge examen kommer vara riktigt svår att ta!

idag har det varit dramatik här i storstan. helikopterkrasch ett stenkast från området där jag går i skolan. lugn, jag satt i tunnelbanan när det hände och är oskadd. men riktigt otäckt verkar det ha varit, och det känns ändå sjukt overkligt att ha varit så nära det... annars då? vad har jag gjort idag? gått i skolan som vanligt. börjar gilla min klass mer och mer - otroligt olika människor men det är väl det som gör det så charmigt? har även tränat. Jag, Ollan och Amanda provade på ett "Ab-solution"-pass idag. ni som känner Niklas Olsson... tänk er honom. som en stor, jävla go och mysig nallebjörb men som kan vända om direkt så fort det gäller träning. en sån liknande snubbe hade vi idag som höll i klassen. Det var dock ett under att jag kom ut levande, och jag var inte alls nöjd med min insats... men övning ger färdighet va?

resten av dagen har jag hängt på kära Bond/Oxford Street tillsammans med 20.000 andra smått galna människor. har knappt varit där sen jag kom tillbaka så det var faktiskt trevligt att gå i lite affärer igen. vad jag köpte är däremot lite hemlis hi hi. efter det åkte jag iaf hem och käkade innan jag mötte upp mandisen på ... ja jag vet Caffe Nero. där diskuterade vi grammatik i sisådär 1,5 timme och fick faktiskt fram en hel del vettigt! ... får se om vi kommer ihåg något imorgon.

apropå imorgon... då går flyget hem till Svedala. och jag hade tänkt att sitta med på det. har så blandade känslor om att komma hem. men skulle aldrig missa att ta farväl av dig... Vår älskade Wille <3

så vi kanske ses i helgen mina vänner, saknar er otroligt !


Kommentarer
Amanda ep säger:

Hahahaha, och vår grammatik va ju sådär. Suddade ut allt och började från början igen. Gjorde det snabbt MEN försökte ändå tänka ordentligt. Långt ifrån alla rätt på de tre uppgifterna vi hade men som vår kära nicolaas sagt så skrev jag in det i min mistakes book och jag ska definitivt fråga varför det inte va som jag tänkt. Kanske jag kan lära mig något för en gångs skull. Otroligt jobbigt att du lämnar mig här i London. Inte för att jag kommer vara själv här utan för att du måste gå igenom jobbiga saker utan mig. Ring wherever whenever. Hoppas du kommer tillbaka på måndag puss

2013-01-17 | 21:42:01
Bloggadress: http://aaepiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback